undefined

The implications of teachers’ implicit theories for moral education : A case study from Finland

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Rissanen, Inkeri; Kuusisto, Elina; Hanhimäki, Eija; Tirri, Kirsi

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Rissanen Inkeri Orcid -palvelun logo

Helsingin yliopisto

Kuusisto Elina

Rissanen Inkeri

Tirri Kirsi

Jyväskylän yliopisto

Hanhimäki Eija Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

47

Numero

1

Sivut

63-77

Julkaisu­foorumi

61077

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/03057240.2017.1374244

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä