undefined

Toward a diagnostic toolkit for intervention in teachers' agency during curriculum reform: Groundwork for a Change Laboratory in Vietnam

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Dinh, Hien; Sannino, Annalisa

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Sannino Annalisa

Dinh Hien

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

140

Artikkelinumero

104494

Julkaisu­foorumi

68080

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.tate.2024.104494

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä