Kasvokkainen asiakaspalvelu on tärkeää kirjaston asiakkaille
Julkaisuvuosi
2023
Tekijät
Järvinen, Annikki
Tiivistelmä
Avoimen tiedon keskus (OSC) järjesti asiakaskyselyn viime vuoden marraskuussa ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun Lähde avautui. Kyselyllä saatiin palautetta erityisesti kirjastopalveluista sekä Lähderakennuksen tiloista ja tapahtumista.
Organisaatiot ja tekijät
Jyväskylän yliopisto
Järvinen Annikki
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Blogikirjoitus
Emojulkaisun tyyppi
Verkkoalusta
Yleisö
Yleistajuinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus
E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeliJulkaisukanavan tiedot
Lehti
OSC Blogi
Kustantaja
Jyväskylän yliopisto, Avoimen tiedon keskus
Volyymi
22.2.2023
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Muut yhteiskuntatieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
suomi
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Ei