undefined

Solo, collaborative or collective? Newly qualified teachers’ experiences of being stirred into induction practices

Julkaisuvuosi

2023

Tekijät

Yngve Antonsen; Rachel Jakhelln; Jessica Aspfors; Kristin Emelie W. Bjørndal

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Aspfors Jessica Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Julkaisu­foorumi

55813

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/02619768.2023.2227339

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä