Hyppää hakukenttään
Hyppää sivun pääsisältöön
Hyppää saavutettavuusselosteeseen
Tiedejatutkimus.fi
Valikko
Suomeksi
På svenska
In English
Etusivu
Haku
Tiede- ja innovaatiopolitiikka
Tiede- ja tutkimusuutiset
Suomeksi
- 54 hakutulosta
Julkaisut -
54
hakutulosta
Hyppää hakutuloksiin
Näytä kuvana
Rajaa hakua
Näytetään tulokset 1 - 10 / 54
10
50
100
tulosta / sivu
Mitä
julkaisu
tietoja palvelu sisältää?
Icon
Julkaisun nimi
Tekijät
Julkaisukanava
Vuosi
Julkaisujen tiedon ikoni
Observed teaching practices interpreted from the perspective of school-based teacher educators
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2021.1900110
Uibu, Krista; Salo, Age; Ugaste Aino; Rasku-Puttonen Helena
European Journal of Teacher Education
2023
Julkaisujen tiedon ikoni
University teacher educators´ practicum discourses in early childhood teacher education
Vertaisarvioitu
DOI
10.1080/02619768.2023.2181069
Kupila, Päivi; Rantavuori, Laura; Puroila, Anna-Maija; Matengu, Marika
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
2023
Julkaisujen tiedon ikoni
Solo, collaborative or collective? Newly qualified teachers’ experiences of being stirred into induction practices
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2023.2227339
Yngve Antonsen; Rachel Jakhelln; Jessica Aspfors; Kristin Emelie W. Bjørndal
European Journal of Teacher Education
2023
Julkaisujen tiedon ikoni
Authentic assessment as a support for student teachers’ reflection
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2023.2229004
Ketonen, Laura; Körkkö, Minna; Pöysä, Sanni
European journal of teacher education
2023
Julkaisujen tiedon ikoni
Pre-service subject teachers’ personal teacher characterisations after the pedagogical studies
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1860010
Arvaja, Maarit; Sarja, Anneli; Rönnberg, Paula
European Journal of Teacher Education
2022
Julkaisujen tiedon ikoni
Status versus nature of work : pre-service language teachers envisioning their future profession
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1788535
Ruohotie-Lyhty, Maria; Pitkänen-Huhta, Anne
European Journal of Teacher Education
2022
Julkaisujen tiedon ikoni
Teacher and student teacher views of agency in feedback
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2022.2071258
Ketonen, Laura; Lehesvuori, Sami; Pöysä, Sanni; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina
European Journal of Teacher Education
2022
Julkaisujen tiedon ikoni
Video-based collaborative learning: a pedagogical model and instructional design tool emerging from an international multiple case study
Vertaisarvioitu
DOI
10.1080/02619768.2022.2086859
Cattaneo, Alberto A. P.; De Jong, Frank; Ramos, José L.; Laitinen-Väänänen, Sirpa; Pedaste, Margus; ...
European Journal of Teacher Education
2022
Julkaisujen tiedon ikoni
The change in pre-service primary teachers’ possible selves in relation to science teaching
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1803270
Pellikka, Anne; Lutovac, Sonja; Kaasila, Raimo
European journal of teacher education
2022
Julkaisujen tiedon ikoni
Promoting practical wisdom in teacher education:a qualitative descriptive study
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1860012
Stenberg, Katariina; Maaranen, Katriina
European Journal of Teacher Education
2022
Observed teaching practices interpreted from the perspective of school-based teacher educators
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2021.1900110
2023
University teacher educators´ practicum discourses in early childhood teacher education
Vertaisarvioitu
DOI
10.1080/02619768.2023.2181069
2023
Solo, collaborative or collective? Newly qualified teachers’ experiences of being stirred into induction practices
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2023.2227339
2023
Authentic assessment as a support for student teachers’ reflection
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2023.2229004
2023
Pre-service subject teachers’ personal teacher characterisations after the pedagogical studies
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1860010
2022
Status versus nature of work : pre-service language teachers envisioning their future profession
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1788535
2022
Teacher and student teacher views of agency in feedback
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2022.2071258
2022
Video-based collaborative learning: a pedagogical model and instructional design tool emerging from an international multiple case study
Vertaisarvioitu
DOI
10.1080/02619768.2022.2086859
2022
The change in pre-service primary teachers’ possible selves in relation to science teaching
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1803270
2022
Promoting practical wisdom in teacher education:a qualitative descriptive study
Vertaisarvioitu
Avoin saatavuus
DOI
10.1080/02619768.2020.1860012
2022
Edellinen
1
2
3
4
5
Seuraava
Näytetään tulokset 1 - 10 / 54
Sivu 1
Sort