Tuotekehitys on ongelman ratkaisemista
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Uotila, Panu
Tiivistelmä
Teoria väittää: Mediatuotteen kehitysprosessi voidaan jakaa seitsemään vaiheeseen. Päämääränä on tuottaa mahdollisimman paljon lisäarvoa yleisölle. Käytäntö vastaa: Mediatuotteita ei kannata kehittää pelkästään toimituksessa tai kehitysosastolla vaan niiden keskellä. Osallisuuden tunteen kaipuu on tällä vuosikymmenellä kasvava trendi.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Jyväskylän yliopisto
Uotila Panu
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
AmmatillinenOKM:n julkaisutyyppiluokitus
D1 Artikkeli ammattilehdessäJulkaisukanavan tiedot
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Media- ja viestintätieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
suomi
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä