Dialectics in CLIL Classrooms
Julkaisuvuosi
2020
Tekijät
deBoer, Mark; Leontjev, Dmitri
Tiivistelmä
Based on the insights that emerged in the chapters to this volume, in this chapter, we revisit the following: (a) relationship between teaching, learning, and assessment in the classroom-based assessment cycle (Davison 2008) and (b) integration in assessment in CLIL (Leung and Morton 2016). Two guiding questions will mediate our discussion: What is assessment promoting learning in CLIL? and How can assessment promoting learning in CLIL help to conceptualise assessment promoting learning in general?
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Emojulkaisun toimittajat
deBoer, Mark; Leontjev, Dmitri
Kustantaja
Sivut
253-263
ISBN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet; Kielitieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Sveitsi
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1007/978-3-030-54128-6_11
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä