undefined

Implications of Overlapping Difficulties in Mathematics and Reading on Self-Concept and Academic Achievement

Julkaisuvuosi

2016

Tekijät

Holopainen Leena, Taipale Airi, Savolainen Hannu

Organisaatiot ja tekijät

Itä-Suomen yliopisto

Holopainen Leena

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

36

Artikkelinumero

10.1080/1034912X.2016.1181257

Sivut

-

Julkaisu­foorumi

58379

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei tietoa

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä