An Intervention to Support Higher Education Teachers’ Teaching Processes and Well-Being: Protocol for an Intervention Study
Julkaisuvuosi
2025
Tekijät
Postareff, Liisa; Parpala, Anna; Nokelainen, Petri; Konsenkranius, Merly; Puhakka, Ilmari ; Pylväs, Laura; Rintala, Heta; Räisänen, Milla; Wallin, Anna
Organisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli:
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti/Sarja
Emojulkaisun nimi
Volyymi
14
Artikkelinumero
e65428
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
CC BY
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Rinnakkaistallenteen lisenssi
CC BY
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Julkaisumaa
Kanada
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.2196/65428
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä