undefined

An Intervention to Support Higher Education Teachers’ Teaching Processes and Well-Being: Protocol for an Intervention Study

Julkaisuvuosi

2025

Tekijät

Postareff, Liisa; Parpala, Anna; Nokelainen, Petri; Konsenkranius, Merly; Puhakka, Ilmari ; Pylväs, Laura; Rintala, Heta; Räisänen, Milla; Wallin, Anna

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Parpala Anna

Pylväs Laura

Postareff Liisa

Räisänen Milla

Tampereen yliopisto

Wallin Anna Orcid -palvelun logo

Puhakka Ilmari Orcid -palvelun logo

Nokelainen Petri Orcid -palvelun logo

Hämeen ammattikorkeakoulu

Rintala Heta Orcid -palvelun logo

Postareff Liisa Orcid -palvelun logo

Kosenkranius Merly Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

JMIR Research Protocols

Volyymi

14

Artikkelinumero

e65428

Julkaisu­foorumi

76123

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Kanada

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.2196/65428

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä