undefined

Learning to Co-Teach : A Systematic Review

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Rytivaara, Anna; Ahtiainen, Raisa; Palmu, Iines; Pesonen, Henri; Malinen, Olli-Pekka Sakari

Abstrakti:

Research on how teachers learn to co-teach is scarce. In this systematic review, the PRISMA method was used to examine the relationship between teacher learning and co-teaching in professional development programmes. Inclusion criteria was used to identify 567 articles on K–12 co-teaching, published in 2009–2018. A detailed analysis of nine articles revealed that the linkage between co-teaching and teacher learning remained narrow. Various programmes showed that the existing understanding of co-teaching or teacher learning was not used efficiently. Considerable variation in the programmes regarding the concepts, methods, and practices highlight the importance of conducting future research.
Näytä enemmän

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Malinen Olli-Pekka Sakari

Ahtiainen Raisa

Jyväskylän yliopisto

Rytivaara Anna Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Katsausartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Education Sciences

Volyymi

14

Numero

1

Julkaisu­foorumi

75103

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksu €

1348

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksun vuosi

2024

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Sveitsi

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.3390/educsci14010113

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä