Learning to Co-Teach : A Systematic Review
Julkaisuvuosi
2024
Tekijät
Rytivaara, Anna; Ahtiainen, Raisa; Palmu, Iines; Pesonen, Henri; Malinen, Olli-Pekka Sakari
Abstrakti:
Research on how teachers learn to co-teach is scarce. In this systematic review, the PRISMA method was used to examine the relationship between teacher learning and co-teaching in professional development programmes. Inclusion criteria was used to identify 567 articles on K–12 co-teaching, published in 2009–2018. A detailed analysis of nine articles revealed that the linkage between co-teaching and teacher learning remained narrow. Various programmes showed that the existing understanding of co-teaching or teacher learning was not used efficiently. Considerable variation in the programmes regarding the concepts, methods, and practices highlight the importance of conducting future research.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Katsausartikkeli:
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti/Sarja
Emojulkaisun nimi
Volyymi
14
Numero
1
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksu €
1348
Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksun vuosi
2024
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Sveitsi
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.3390/educsci14010113
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä