How does a school-based intervention impact students’ social cognitions on reducing sedentary behavior over 14 months?
Julkaisuvuosi
2023
Tekijät
Aulbach, Matthias Burkard; Puukko, Sarmite; Palsola, Minttu; Haukkala, Ari; Sund, Reijo; Vasankari, Tommi; Hankonen, Nelli;
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Haukkala Ari
Aulbach Matthias Burkard
Palsola Minttu
Hankonen Nelli
Sund Reijo
Puukko Sarmite
Aalto-yliopisto
Aulbach Matthias
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
29
Numero
7
Sivut
1235-1249
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Osittain avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia; Terveystiede; Kansanterveystiede, ympäristö ja työterveys; Sosiologia
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/13548506.2023.2285734
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä