undefined

How does a school-based intervention impact students’ social cognitions on reducing sedentary behavior over 14 months?

Julkaisuvuosi

2023

Tekijät

Aulbach, Matthias Burkard; Puukko, Sarmite; Palsola, Minttu; Haukkala, Ari; Sund, Reijo; Vasankari, Tommi; Hankonen, Nelli;

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Haukkala Ari

Aulbach Matthias Burkard

Palsola Minttu

Hankonen Nelli

Sund Reijo

Puukko Sarmite

Itä-Suomen yliopisto

Sund Reijo Tapani Orcid -palvelun logo

Aalto-yliopisto

Aulbach Matthias

Tampereen yliopisto

Palsola Minttu

Hankonen Nelli

Puukko Sarmite

Vasankari Tommi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

29

Numero

7

Sivut

1235-1249

Julkaisu­foorumi

65695

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Terveystiede; Kansanterveystiede, ympäristö ja työterveys; Sosiologia

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/13548506.2023.2285734

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä