undefined

How do teacher support trajectories influence primary and lower-secondary school students’ study well-being

Julkaisuvuosi

2023

Tekijät

Ulmanen, Sanna; Rautanen, Pihla; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi;

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Pyhältö Kirsi

Rautanen Pihla

Ulmanen Sanna

Tampereen yliopisto

Rautanen Pihla Orcid -palvelun logo

Ulmanen Sanna Orcid -palvelun logo

Soini Tiina Orcid -palvelun logo

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne Kalevi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Frontiers in Psychology

Volyymi

14

Artikkelinumero

1142469

Julkaisu­foorumi

70493

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.3389/fpsyg.2023.1142469

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä