How do teacher support trajectories influence primary and lower-secondary school students’ study well-being
Julkaisuvuosi
2023
Tekijät
Ulmanen, Sanna; Rautanen, Pihla; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi;
Organisaatiot ja tekijät
Itä-Suomen yliopisto
Pietarinen Janne Kalevi
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Emojulkaisun nimi
Volyymi
14
Artikkelinumero
1142469
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
CC BY
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Rinnakkaistallenteen lisenssi
CC BY
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.3389/fpsyg.2023.1142469
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä