undefined

How does teachers’ professional agency in the classroom change in the professional transition from early career teachers to more experienced ones?

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

E, Liyuan ; Toom, Auli; Sullanmaa, Jenni; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina; Pyhältö, Kirsi

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Sullanmaa Jenni Orcid -palvelun logo

Soini Tiina Orcid -palvelun logo

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne Kalevi

Helsingin yliopisto

Toom Auli

Sullanmaa Jenni

Pyhältö Kirsi

E Liyuan

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

8

Numero

2

Sivut

169-190

Julkaisu­foorumi

82701

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/23735082.2022.2076148

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä