How does teachers’ professional agency in the classroom change in the professional transition from early career teachers to more experienced ones?
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
E, Liyuan ; Toom, Auli; Sullanmaa, Jenni; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina; Pyhältö, Kirsi
Organisaatiot ja tekijät
Itä-Suomen yliopisto
Pietarinen Janne Kalevi
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Emojulkaisun nimi
Volyymi
8
Numero
2
Sivut
169-190
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Osittain avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
CC BY
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/23735082.2022.2076148
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä