undefined

Three Studies on Learning to Learn in Finland: Anti-Flynn Effects 2001–2017

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Vainikainen, Mari-Pauliina; Hautamäki, Jarkko

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Vainikainen Mari Pauliina

Helsingin yliopisto

Hautamäki Jarkko

Vainikainen Mari-Pauliina

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/00313831.2020.1833240

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä