undefined

Trajectories of Teachers' Perceived Curriculum Coherence in the Context of Finnish Core Curriculum Reform

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Sullanmaa Jenni

Pyhältö Kirsi

Tampereen yliopisto

Soini Tiina

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne

Oulun yliopisto

Pyhältö Kirsi Maria

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Curriculum and Teaching

Volyymi

34

Numero

2

Sivut

27-49

Julkaisu­foorumi

54469

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Australia

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.7459/ct/34.2.03

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä