Trajectories of Teachers' Perceived Curriculum Coherence in the Context of Finnish Core Curriculum Reform
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne
Organisaatiot ja tekijät
Tampereen yliopisto
Soini Tiina
Itä-Suomen yliopisto
Pietarinen Janne
Oulun yliopisto
Pyhältö Kirsi Maria
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Emojulkaisun nimi
Volyymi
34
Numero
2
Sivut
27-49
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Australia
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.7459/ct/34.2.03
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä