Curriculum coherence as perceived by district-level stakeholders in large-scale national curriculum reform in Finland

Curriculum coherence as perceived by district-level stakeholders in large-scale national curriculum reform in Finland

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina

Organisaatiot ja tekijät

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne

Oulun yliopisto

Pyhältö Kirsi Maria

Tampereen yliopisto

Soini Tiina

Helsingin yliopisto

Sullanmaa Jenni

Pyhältö Kirsi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

The Curriculum journal

Volyymi

30

Numero

3

Sivut

244-263

Julkaisu­foorumi

54471

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/09585176.2019.1607512

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä

Curriculum coherence as perceived by district-level stakeholders in large-scale national curriculum reform in Finland - Tiedejatutkimus.fi