undefined

Student teachers' and pupils' co-regulated learning behaviours in authentic classroom situations in teaching practicums teaching and teacher education

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Saariaho, Emmi; Toom, Auli; Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Toom Auli

Saariaho Emmi

Pyhältö Kirsi

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne

Oulun yliopisto

Pyhältö Kirsi Maria

Tampereen yliopisto

Soini Tiina

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

85

Sivut

92-104

Julkaisu­foorumi

68080

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC ND

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.tate.2019.06.003

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä