undefined

Differences in State- and District-level Stakeholders’ Perceptions of Curriculum Coherence and School Impact in National Curriculum Reform

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Sullanmaa, Jenni; Pyhältö, Kirsi; Pietarinen, Janne; Soini, Tiina; Soini, Tiina

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Soini Tiina

Helsingin yliopisto

Sullanmaa Jenni

Pyhältö Kirsi

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne

Oulun yliopisto

Pyhältö Kirsi Maria

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

57

Numero

3

Sivut

210-226

Julkaisu­foorumi

60212

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1108/JEA-08-2018-0153

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä