Brand as a cognitive mediator: investigating the effect of media brands as a structural feature of textual news messages
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Laaksonen, Salla-Maaria; Falco, Alessio; Salminen, Mikko; Aula, Pekka Sakari; Ravaja, Niklas
Organisaatiot ja tekijät
Tampereen yliopisto
Salminen Mikko
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
28
Numero
1
Sivut
1-14
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet; Liiketaloustiede; Psykologia; Media- ja viestintätieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1108/JPBM-01-2017-1394
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä