undefined

Friends, academic achievement, and school engagement during adolescence : A social network approach to peer influence and selection effects

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Wang, Ming-Te; Kiuru, Noona; Degol, Jessica L.; Salmela-Aro, Katariina

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Salmela-Aro Katariina

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Kustantaja

Elsevier

Volyymi

58

Sivut

148-160

Julkaisu­foorumi

62542

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Alankomaat

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.learninstruc.2018.06.003

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä