undefined

Literacy programs efficacy for developing children's early reading skills in familiar language in Zambia

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Sampa, Francis K.; Ojanen, Emma; Westerholm, Jari; Ketonen, Ritva; Lyytinen, Heikki

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Ketonen Ritva

Jyväskylän yliopisto

Ojanen Emma

Lyytinen Heikki

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

28

Numero

2

Sivut

128-135

Julkaisu­foorumi

77588

Julkaisufoorumitaso

0

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet; Kielitieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Etelä-Afrikka

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/14330237.2018.1435050

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä