undefined

The role of daily autonomous and controlled educational goals in students’ academic emotion states : An experience sampling method approach

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Ketonen, Elina E.; Dietrich, Julia; Moeller, Julia; Salmela-Aro, Katariina; Lonka, Kirsti

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Ketonen Elina E.

Moeller Julia

Salmela-Aro Katariina

Lonka Kirsti

Jyväskylän yliopisto

Salmela-Aro Katariina Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

53

Sivut

10-20

Julkaisu­foorumi

62542

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.learninstruc.2017.07.003

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä