undefined

Shared sense-making strategies in curriculum reform : District level perspective

Julkaisuvuosi

2017

Tekijät

Soini, Tiina; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Soini Tiina

Itä-Suomen yliopisto

Pietarinen Janne

Helsingin yliopisto

Pyhalto Kirsi

Oulun yliopisto

Pyhältö Kirsi Maria Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Improving Schools

Volyymi

21

Numero

2

Sivut

111-126

Julkaisu­foorumi

57697

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1177/1365480217744290

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä