undefined

Student teachers’ proactive strategies and experienced learning environment for reducing study-related burnout

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Väisänen, Sanna; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Soini, Tiina

Organisaatiot ja tekijät

Itä-Suomen yliopisto

Väisänen Sanna

Helsingin yliopisto

Toom Auli

Pyhältö Kirsi

Tampereen yliopisto

Soini Tiina

Oulun yliopisto

Pyhältö Kirsi Maria Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

7

Numero

1

Sivut

208-222

Julkaisu­foorumi

70938

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.5539/jel.v7n1p208

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä