Student teachers’ proactive strategies and experienced learning environment for reducing study-related burnout
Julkaisuvuosi
2018
Tekijät
Väisänen, Sanna; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Soini, Tiina
Organisaatiot ja tekijät
Itä-Suomen yliopisto
Väisänen Sanna
Tampereen yliopisto
Soini Tiina
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
7
Numero
1
Sivut
208-222
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia; Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.5539/jel.v7n1p208
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä