Establishing the Explainable in Finnish-as-a-Foreign-Language Classroom Interaction: Student-initiated Explanation Sequences

Establishing the Explainable in Finnish-as-a-Foreign-Language Classroom Interaction: Student-initiated Explanation Sequences

Julkaisuvuosi

2016

Tekijät

Merke, Saija

Organisaatiot ja tekijät

Tampereen yliopisto

Merke Saija

Helsingin yliopisto

Merke Saija

Åbo Akademi

Merke Saija

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

9

Sivut

1-15

Julkaisu­foorumi

75405

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet; Muut humanistiset tieteet; Sosiologia; Kielitieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Kyllä

DOI

10.1016/j.lcsi.2016.03.002

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä

Establishing the Explainable in Finnish-as-a-Foreign-Language Classroom Interaction: Student-initiated Explanation Sequences - Tiedejatutkimus.fi