Establishing the Explainable in Finnish-as-a-Foreign-Language Classroom Interaction: Student-initiated Explanation Sequences
Julkaisuvuosi
2016
Tekijät
Merke, Saija
Organisaatiot ja tekijät
Åbo Akademi
Merke Saija
Tampereen yliopisto
Merke Saija
Helsingin yliopisto
Merke Saija
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
9
Sivut
1-15
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet; Muut humanistiset tieteet; Sosiologia; Kielitieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä
DOI
10.1016/j.lcsi.2016.03.002
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä