Students with reading and spelling disabilities: Peer groups and educational attainment in secondary education
Julkaisuvuosi
2011
Tekijät
Kiuru, Noona; Haverinen, Kaisa; Salmela-Aro, Katariina; Nurmi, Jari-Erik; Savolainen, Hannu; Holopainen, Leena
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Salmela-Aro Katariina
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Volyymi
44
Numero
6
Sivut
556-569
ISSN
Julkaisufoorumi
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia
Avainsanat
[object Object]
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1177/0022219410392043
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä