undefined

Students with reading and spelling disabilities: Peer groups and educational attainment in secondary education

Julkaisuvuosi

2011

Tekijät

Kiuru, Noona; Haverinen, Kaisa; Salmela-Aro, Katariina; Nurmi, Jari-Erik; Savolainen, Hannu; Holopainen, Leena

Organisaatiot ja tekijät

Itä-Suomen yliopisto

Savolainen Hannu

Holopainen Leena

Helsingin yliopisto

Salmela-Aro Katariina

Jyväskylän yliopisto

Nurmi Jari-Erik Orcid -palvelun logo

Salmela-Aro Katariina Orcid -palvelun logo

Kiuru Noona Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

44

Numero

6

Sivut

556-569

Julkaisu­foorumi

60845

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia

Avainsanat

[object Object]

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1177/0022219410392043

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä