undefined

Students’ situational interest and perceived relevance during designed coherent physics learning modules

Julkaisuvuosi

2025

Tekijät

Neito, Rauno; Vilhunen, Elisa; Lavonen, Jari; Reivelt, Kaido

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Vilhunen Elisa

Lavonen Jari

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/09500693.2025.2488400

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä