undefined

How the Pre-service Teachers Associate Computational Thinking with Programming? A Case Study of an Introductory Programming Course in Teacher Education

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Iwata, Megumi; Laru, Jari; Mäkitalo, Kati

Organisaatiot ja tekijät

Oulun yliopisto

Laru Jari Orcid -palvelun logo

Mäkitalo Kati Orcid -palvelun logo

Iwata Megumi Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Konferenssi

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.34641/ctestem.2022.467

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Ei