Digitalisaatio ja tekoäly asiakaspalvelussa – uudet toimintatavat ja osaamisvaatimukset
Julkaisuvuosi
2025
Tekijät
Sippola, Petra
Abstrakti:
Digitalisaation ja tekoälyn nopea kehitys on muuttanut asiakaspalvelua pysyvästi. Asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen, palveluprosessien automatisointi ja datan hyödyntäminen ovat nousseet yritysten keskeisiksi kilpailutekijöiksi. Yritysten on ymmärrettävä, kuinka tekoäly tuo lisäarvoa asiakaspalveluun ja millaisia osaamisvaatimuksia se asettaa työntekijöille.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Satakunnan ammattikorkeakoulu
Sippola Petra
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Blogikirjoitus
Emojulkaisun tyyppi
Verkkoalusta
Yleisö
Yleistajuinen
Vertaisarvioitu
Ei-vertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeliJulkaisukanavan tiedot
Lehti/Sarja
Kustantaja
Numero
12.2.2025
ISSN
Julkaisufoorumi
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Liiketaloustiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
suomi
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä