undefined

Scientific vocabulary in argumentative elements:A case study from physics teacher education

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Vuola, Karoliina Maria Emilia; Nousiainen, Maija

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Vuola Karoliina Maria Emilia

Nousiainen Maija

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Konferenssi

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

Muu lisenssi

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

Muu lisenssi

Muut tiedot

Tieteenalat

Fysiikka

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.23988/sats.1009.c1404

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä