LinkedIn opiskelijan henkilöbrändin rakentamisessa
Julkaisuvuosi
2024
Tekijät
Tattari, Hanna
Tiivistelmä
LinkedIn on erinomainen sovellus työelämässä verkostoitumiseen, omien ajatusten ja saavutusten esiin nostamiseen sekä keskustelun herättämiseen. Parhaimmillaan sieltä voi löytää itselleen työpaikan, asiakkaita tai yhteistyökumppaneita. Silti opiskelijat arastelevat LinkedIniin liittymistä tai omien sisältöjen jakamista, muiden postauksiin kommentoimista sovelluksessa tai verkostoitumiskutsujen lähettämistä. Opiskelijat kokevat, etteivät heidän ajatuksensa tai luomansa sisällöt ole tarpeeksi kiinnostavia.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Tattari Hanna
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
YleistajuinenOKM:n julkaisutyyppiluokitus
E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeliJulkaisukanavan tiedot
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Media- ja viestintätieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
suomi
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä