undefined

How do social interaction and group-level regulation shape task perceptions in collaborative learning task?

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Vuorenmaa, Eija; Nguyen, Andy; Järvelä, Sanna

Organisaatiot ja tekijät

Oulun yliopisto

Nguyen Andy (Khánh) Orcid -palvelun logo

Vuorenmaa Eija

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Kustantaja

Routledge

Sivut

1-17

Julkaisu­foorumi

66782

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/00313831.2024.2394409

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä