undefined

Introduction: Teacher Education in Europe – Coherence through Collaboration?

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Doetjes, Gerard; Domović, Vlatka; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Zaki, Katja

Organisaatiot ja tekijät

Turun yliopisto

Mikkilä-Erdmann Mirjamaija

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Kokoomateos

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Ei-vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun toimittajat

Doetjes, Gerard; Domović, Vlatka; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Zaki, Katja

Kustantaja

Springer VS

Sivut

1-7

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Saksa

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1007/978-3-658-43721-3_1

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä