undefined

Learning inside the school, but outside the curriculum: an extreme case of interest-driven learning in alternative STEAM learning infrastructure for schools

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Hilppö, Jaakko; Stevens, Reed

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Hilppö Jaakko

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Julkaisu­foorumi

53688

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY NC

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/07370008.2024.2386956

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä