Learning inside the school, but outside the curriculum: an extreme case of interest-driven learning in alternative STEAM learning infrastructure for schools
Julkaisuvuosi
2024
Tekijät
Hilppö, Jaakko; Stevens, Reed
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Hilppö Jaakko
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Osittain avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
CC BY NC
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Rinnakkaistallenteen lisenssi
CC BY NC
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia; Kasvatustieteet
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/07370008.2024.2386956
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä