undefined

Acknowledging Sámi as indigenous people in early childhood teacher education in Finland:A study in the light of values, knowledge, and competencies

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Lundkvist, Marina; Sopanen, Pauliina

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Lundkvist Marina

Sopanen Pauliina

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

13

Numero

1

Sivut

68-91

Julkaisu­foorumi

76163

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.58955/jecer.130140

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä