undefined

Assessing and Tracking Students’ Wellbeing through an Automated Scoring System: School Day Wellbeing Model

Julkaisuvuosi

2023

Tekijät

Tang, Xin; Upadyaya, Katja; Hiroyuki, Toyama; Kasanen, Mika; Salmela-Aro, Katariina

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Salmela-Aro Katariina

Upadyaya Katja

Hiroyuki Toyama

Tang Xin

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Kokoomateos

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun toimittajat

Niemi, H.; Pea, R.D.; Lu, Y.

Kustantaja

Springer

Sivut

55–71

Julkaisu­foorumi

5952

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Kyllä

DOI

10.1007/978-3-031-09687-7_4

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä