When Gamification Spoils Your Learning:A Qualitative Case Study of Gamification Misuse in a Language-Learning App
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Hadi Mogavi, Reza; Guo, Bingcan; Zhang, Yuanhao; Haq, Ehsan Ul; Hui, Pan; Ma, Xiaojuan
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Hui Pan
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssi
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli:
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A4 Artikkeli konferenssijulkaisussaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
L@S 2022 - Proceedings of the 9th ACM Conference on Learning @ Scale
Kustantaja
Sivut
175-188
ISBN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1145/3491140.3528274
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä