undefined

Exploring the connection between task difficulty, task perceptions, physiological arousal and learning outcomes in collaborative learning situations

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Malmberg, Jonna; Haataja, Eetu; Järvelä, Sanna

Organisaatiot ja tekijät

Oulun yliopisto

Haataja Eetu Orcid -palvelun logo

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Kustantaja

Springer

Numero

3

Sivut

793-811

Julkaisu­foorumi

63266

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1007/s11409-022-09320-z

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä