undefined

Kun reaali- ja virtuaalimaailma kohtaavat: Miten lehmä mallinnetaan virtuaaliympäristöön?

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Pitkäniemi, Kari

Organisaatiot ja tekijät

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Yleistajuinen

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli

Julkaisukanavan tiedot

Lehti

Tech to the Future -blogi

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

suomi

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä