Creating a Theoretical Framework for Playful Learning and Pedagogy :The Finnish Perspective
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi
Organisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Finnish Early Childhood Education and Care :A Multi-theoretical perspective on research and practice
Kustantaja
Volyymi
1
Numero
1
Sivut
195-208
ISSN
ISBN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Sveitsi
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1007/978-3-030-95512-0_14
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä