undefined

Future look : Communicating with customers using digital channels

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Niininen, Outi; Singaraju, Stephen; Karjaluoto, Heikki; Valentini, Chiara; Muhonen, Markus

Tiivistelmä

Digital Marketing is a fast-moving field, and the future of Digital Marketing Communication is multifaceted. Communication with customers can be based on either their current geographical location, their past online behaviour or their actions across various social media platforms. Communications can vary from one-to-one to many-to-many with varying types of digital technology used to facilitate it. The focus of Digital Marketing is to deliver smooth, effortless and enjoyable experiences to customers no matter their location. Existing digital services will be enhanced by greater use of Artificial Intelligence, Big Data and automation. Analytics, when combined with location-based services, will tempt consumers with goods/services designed to delight each individual ‘at the right time, in the right place’. This chapter offers a picture of what communication with customers might look like in the future.
Näytä enemmän

Organisaatiot ja tekijät

Jyväskylän yliopisto

Niininen Outi Orcid -palvelun logo

Valentini Chiara Orcid -palvelun logo

Karjaluoto Heikki Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Kokoomateos

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun toimittajat

Niininen, Outi

Kustantaja

Routledge

Sivut

165-175

Julkaisu­foorumi

5876

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Liiketaloustiede; Media- ja viestintätieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.4324/9781003093909-20

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä