undefined

Exploring first-year university students’ learning journals: conceptions of second language self-concept and self-efficacy for academic writing

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Mendoza, Laura; Lehtonen, Tuula; Lindblom-Ylänne, Sari; Hyytinen, Heidi

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Hyytinen Heidi

Mendoza Laura

Lindblom-Ylänne Sari

Lehtonen Tuula

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

System

Volyymi

106

Artikkelinumero

102759

Julkaisu­foorumi

68025

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet; Kielitieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.system.2022.102759

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä