undefined

Exploring internal structure of a performance-based critical thinking assessment for new students in higher education

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Kleemola, Katri; Hyytinen, Heidi; Toom, Auli

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Toom Auli

Hyytinen Heidi

Kleemola Katri

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

47

Numero

4

Sivut

556-569

Julkaisu­foorumi

51941

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/02602938.2021.1946482

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä