undefined

Pre-elementary Children With Imperfect Letter-Name Knowledge Are at Great Risk of Reading Difficulty in First Grade:One-Year Longitudinal Study in Japanese Hiragana

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Okumura, Yasuko; Kita, Yosuke; Kitamura, Yuzuki; Oyama, Hoko

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Kita Yosuke

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Frontiers in education

Volyymi

7

Artikkelinumero

758098

Julkaisu­foorumi

85522

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet; Neurologia ja psykiatria

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Sveitsi

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.3389/feduc.2022.758098

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä