undefined

A genre shift in disseminating knowledge –Student teachers’ experiences of communicating their master’s theses as popular science.

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

John Henriksson; Gunilla Eklund; Jessica Aspfors

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Eklund Gunilla

Aspfors Jessica Orcid -palvelun logo

Henriksson John Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

15

Numero

3

Sivut

70-87

Julkaisu­foorumi

88446

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.23865/up.v15.3227

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä