Carbon handprint: Communicating the good we do
Julkaisuvuosi
2016
Tekijät
Behm, Katri; Husgafvel, Roope; Hohenthal, Catharina; Pihkola, Hanna; Vatanen, Saija
Tiivistelmä
The concept of handprint has been introduced to measure and communicate the positive changes of actions and the beneficial impacts created within the life cycle of products, services, processes, companies, organizations or individuals. A handprint of a product can be created either by preventing or avoiding negative impacts (footprints), or by creating positive benefits. The handprint of a company considers the footprint of the company itself, but also the positive changes the company influences to impacts of individuals or other companies.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Erillisteos
Yleisö
Ammatillinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus
D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys
Julkaisukanavan tiedot
Lehti
VTT Research Report
Kustantaja
VTT Technical Research Centre of Finland
Volyymi
VTT-R-00452-16
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Kustantajan version lisenssi
Muu lisenssi
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Teknillinen kemia, kemian prosessitekniikka; Materiaalitekniikka
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä