undefined

Patterns of situational engagement and task values in science lessons

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Upadyaya, Katja; Cumsille, Patricio ; Avalos, Beatrice; Araneda, Sebastian; Lavonen, Jari; Salmela-Aro, Katariina

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Lavonen Jari

Salmela-Aro Katariina

Upadyaya Katja

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

114

Numero

4

Sivut

394-403

Julkaisu­foorumi

60223

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/00220671.2021.1955651

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä