undefined

Teacher autonomy and collaboration as part of integrative teaching – Reflections on the curriculum approach in Finland

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Haapaniemi, Janni; Venäläinen, Salla; Malin, Anne ; Palojoki, Päivi

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Malin Anne

Haapaniemi Janni

Palojoki Päivi

Venäläinen Salla

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

53

Numero

4

Sivut

546-562

Julkaisu­foorumi

60095

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY NC ND

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC ND

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/00220272.2020.1759145

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä