Moving towards inclusive schools: Teacher collaboration as a key aspect of the development of inclusive practices

Moving towards inclusive schools: Teacher collaboration as a key aspect of the development of inclusive practices

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Christel Sundqvist

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Sundqvist Christel

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Kokoomateos

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.4324/9780367810368

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä

Moving towards inclusive schools: Teacher collaboration as a key aspect of the development of inclusive practices - Tiedejatutkimus.fi