undefined

Voices in education:professional Development schools (PDS): in the rear-view mirror or still promising model?

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Martin, Linda E.; Mulvihill, Thalia; Darling-Hammond, Linda; Ginsberg, Alice; Koh, Kim; Ladson-Billings, Gloria; Schunk, Dale; Tirri, Kirsi

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Tirri Kirsi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Ei-vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Teacher Educator

Volyymi

55

Numero

3

Sivut

239-247

Julkaisu­foorumi

86929

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/08878730.2020.1762359

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä