Voices in education:professional Development schools (PDS): in the rear-view mirror or still promising model?
Julkaisuvuosi
2020
Tekijät
Martin, Linda E.; Mulvihill, Thalia; Darling-Hammond, Linda; Ginsberg, Alice; Koh, Kim; Ladson-Billings, Gloria; Schunk, Dale; Tirri, Kirsi
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Tirri Kirsi
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
Ei-vertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Emojulkaisun nimi
Volyymi
55
Numero
3
Sivut
239-247
ISSN
Julkaisufoorumi
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/08878730.2020.1762359
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä